Faste læsere

onsdag den 17. august 2011

Tilbage --ikke til en fuser ;-)

Jeg har i den grad været ramt ---Ramt af strikkelede men samtidig haft lyst til at strikke --hmmm gir det mening ? Nå men sagen er nok at jeg er startet på et utal af forskellige ting --og ingen af dem har fanget rigtigt --Øv --men så læste jeg et eller andet sted om vesten fra katrinelund,den der vendestrikvest --som jeg altså har lavet ret mange af ;-) og så samtidigt at der var kommet et flot blåt kaunieffekt garn (også et par andre tror jeg)og tænkte --ja hvorfor ikke --så Eventyrgarn var hurtig og garnet kom i går.Det var vist det rigtige valg ;-) Jeg er jo superglad for den multifarvede jeg fik strikket til mig selv og denne bliver også et hit.

Nu rejser vi til det varme Bulgarien i næste uge (yeaaaaa) så min vest bliver nok hurtigt færdig ,jeg er godt på vej og flyturen frem og tilbage gir bestemt også sit ;-). Så har jeg egentlig tænkt hvad jeg helst ville lave bagefter og jo en anden model jeg også er ret begejstret for og har lavet 3 stk af er mermaide fra falkenberg----Så det bliver det næste (kald mig bare kedelig) jeg trænger bare sådan til lidt strikkeglæde --og det ved jeg jeg får her .Den er bestilt og venter sikkert på mig når jeg kommer fra ferie --Mermaide farve 4 i glade grønne farver .








3 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det er da ikke godt når man ikke kan få strikket. Godt du fandt ud af at komme over det døde punkt.
Det ser superflot ud begge dele, glæder mig til at se det færdige resultat.

Lis sagde ...

Det er rigtig flotte projekter du skal igang med. De kunne også komme på min to-do liste men den er såååå lang nu, at jeg har bestemt at nye ting ikke kan komme med før efter tre færdige projekter.
God ferie til Bulgarien. Jeg håber I får masser af sol og varme, så D-vitamindepoterne kan blive fyldt lidt op.

Kh. Lis

Dorte sagde ...

Jeg strikkede Mermaid for nogle år siden - et herligt strikketøj, som jeg godt forstår du kan holde ud at strikke igen og igen.
Den opskrift er en fornøjelse at følge :-)

Populære indlæg