Faste læsere

søndag den 14. august 2011

Gave leg og dum computer

Først lige et billede af mit barnebarn Bastian der bare ELSKER Emma og tro mig det er så gengældt ;-)

Så kom der en lille gave til mig --De sødeste lys bånd,perler ,mariehøns og noget krydderri jeg ikke kender ,men glæder mig til at prøve---Det er lidt siden den kom --pakken --og jeg var ved at blive lidt lunken --min computer har været gået ned --helt ned så jeg mangler en masse mail --link osv.Men nu har Piskeriset skrevet og husket mig på gavelegen (tro mig den var ikke glemt) og jeg har en pakke klar her til afsendelse ;-)
Hvis du kunne tænke dig at lege med her er jeg klar med 2 pakker mere ;-)

Legen går ud på at jeg sender en pakke retur til Piskeriset ---Og til de første 2 der skriver her på bloggen de vil være med.De 2 sender en pakke til mig og linker til min blog om pakkelegen og finder også 2 der vil være med .Så man sender 3 pakker og modtager 3 pakker ;-)

Så kom --Det bliver sjovt ;-)






Ingen kommentarer:

Populære indlæg