Faste læsere

lørdag den 3. september 2011

Kunsten at strikke en Ø

Ja det kan være svært ,jeg startede med Fejø ,frejdigt fordi jeg havde garn til den ,meeen det blev altså ikke som jeg havde tænkt . De 2 lilla farver jeg har er for tæt på hinanden og bundfarven for lys så den er droppet --vel og mærke i de farver.


Nu blir det altså genbrug (smil) jeg har en del lys isager 2 og har været igang med det et par gange , sammen med holst garn Thistel er farven rigtig god --oprindelig købt til en cardigan fra Isager 2 i patent,jeg synes bare den var for tung og tæt så den måtte altså også lade livet.



Nu prøver jeg med Endelave ,en lækker lækker trøje i netop de kvaliteter .Opskriften er stadig fra den nye Bog af Annette Danielsen med de mange Øèr .Bogen er omtalt mange steder så jeg vil bare stemme med i koret og sige Bravo --Ud af de 15 modeller er der vel kun 2 jeg ikke kunne tænke mig at lave .





2 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Det kan somme tider falde anderledes ud end forventet, så er det godt at have lidt lagervarer
Jeg er enig med dig, jeg har også lyst til at lave næsten alle modellerne.

EnHeberg sagde ...

Det ser spændende ud!
Jeg er ret sikker på, den bog kommer med mig hjem fra Fanø om 20 dage :) Ses vi?

Populære indlæg