Faste læsere

mandag den 6. september 2010

Tid til Andet

Tillykke til Martin --min svigersøn der i sidste weekend holdte sin 30 års fødselsdag --ude med grillstegt pattegris og rundbold --En helt fantastisk dag ;-)
Ellers er der store forandringer her --Ikke med strik --nej min stue er ved at få en overhaling
Der er blevet malet hvidt --allevegne --købt nyt spisebord --hvidt --Akvarie --hvidt ---skænk --hvid ,ja der er faktisk kun 2 møbler tilbage i stuen der ikke er --hvide ,men det bliver de --altså hvide --YESSS ---elsker det ,Dejligt min yngste datter har gidet at male --Hvidt --Hvidt


Jeg ville egentlig gerne have en lille hund , men min mand er bare ikke til de der pelsdyr ,så for min ,hans og en hunds skyld dropper jeg det.
Men dyr vil jeg have ---Det har jeg hele livet haft --så jeg måtte gå lidt i tænkebox !!
Jeg har haft mange akvarier og fisk --og elsker det ,det er dog mange år siden . Min bror har et super fint hjørneakvarie som jeg rigtig godt kan li --så jeg tænkte sådan et kunne jeg godt bruge. Men Ak , mine hjørner passer bare ikke til de akvarier Øv ,så efter mange timers netsøgning fandt jeg det fineste hvide akvarie med buede kanter,efter min mening et rigtig flot stueakvarie.
Så det blev bestilt --købt --og nu står det her i min stue --Flot synes jeg . 350 l ca
Nu kan jeg så begynde at kigge lidt på hvad for nogen fisk der skal være i det ,Det er det sværeste--- altså at begrænse sig .
Men der kommer tidligst beboere i på Lørdag --så har det nemlig stået i 14 dage Ca ;-))
Strik ---Ja jeg strikker lidt på sjalet fra høxbro når der er tid til det

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

ser ud som en dejlig familiedag I har haft. og godt gået at få datteren til at hjælpe med den nye stue, det ser rigtig flot ud.
kh.fra Island
Frida

Bournonville sagde ...

det ser fedt ud mor, glæder mig til at se det hele :)

Knus

Populære indlæg