Faste læsere

fredag den 21. marts 2008

SkærTorsdag Og Kal 2008

Ja Ja jeg skulle igang med "halsdugen" --Opskriften er her og garnet er valgt --Den lilla alpaca/uld Fra Isager.Men--Men Dagen blev besat --på den skønneste Måde.
Mit barnebarn(og forældre) kom til morgen mad--Kort visit ,de skulle videre ,men en dejlig måde at starte dagen på.Min datter Sara havde spurgt om hun måtte låne "værelset" (hobbyrum for kreative hihi) hun skulle sy en bluse--Så hun var her også.Det var første gang hun så fik set sin lille nevø.


Hun nød ham gjorde hun.






Min veninde og mand dukkede op lige som de andre var kørt .Jette havde sin Hvalp med ,så efter lidt snak og the gik vi en dejlig tur i skoven.(det er faktisk lige før det er min baghave) Vejret var skønt og vi havde godt af det.Hjem til mere the og hygge--og for pokker hvor tiden går hurtigt når man hygger sig.Jette fik set mine kasser med garn og faldt for noget mohair jeg havde --så ind og kigge opskrifter på sjaler--Og vi fandt et der kunne bruges.
Jette blev helt bidt af det og synes det var sjovt,men det gik også godt.
Hun nåede langt og fik helt fat i mønstret.
Indrømmet --Jeg blev også ret vild med det fine mønster --så jeg gik igang med "min"udgave af sjalet.Ultatyndt mohair og pind 5 gir et fint silkelet sjal.
Så Kal 2008----Blev der ikke startet på Skærtorsdag---Jeg når det nok



God Påske Til Jer Alle

1 kommentar:

Fríða sagde ...

til lykke med den lille ny, hvor er de bare yndige sådan helt små.
kh.fra Island
Frida

Populære indlæg