Faste læsere

tirsdag den 18. marts 2008

Post Danmark

Allerførst et indlæg uden billeder.Jeg skal lige af med min harme.
En strikkeveninde ville gerne se de mange hæfter jeg har fået købt med danske oversættelser.Så jeg sendte disse med Post Danmark---Som Pakke (gudskelov) så vi havde en nr at gå efter.Vi holder øje med pakken--Fordi hun mener de har et problem i Haslev med postomdelingen--Og for en i Hel##**^ hun havde ret.Vi kunne se at den blev afleveret --Bare ikke til Hende---Næ til Erhverv --og den er altså sendt til Privat.Vi tog begge fat med det samme --Satte himmel og jord i bevægelse--men nej PD aner ikke hvor de har afleveret pakken.Så lad dette være en lærestreg---Tænk dig om når du sender med Post danmark.
Og ja --de kan da erstattes---men der er et stort arbejde med at finde dem igen og nogen af hæfterne kan jeg ikke få--Og ps---Der er Laaaaang behandlingstid ved Post Danmark.
ØV ØV ØV

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hold da op, det er da virkelig surt - ja ualmindeligt meget, det er virkelig synd for dig med dem der ikke kan skaffes igen

Populære indlæg