Faste læsere

onsdag den 15. januar 2014

Tiden Løber

 Først godt nytår --Bedre sent end aldrig --Julen gik hurtigt her --1 juledag var børnebørn på besøg og yngstemanden fik endelig Morfar til at køre en tur i "traktoren" og han elskede det .
 Jeg har mest brugt tid på min silhouette cameo --For dem der ikke ved hvad det er ,er det en "printer" der skærer i stedet for at printe .Det har taget lidt tid at sætte sig ind i den ,men nu går det meget godt.Disse er mine første forsøg i vinyl --og det er gået rigtig godt .Nu bliver det sværeste nok at begrænse sig ;-)

Et enkelt strikkeprojekt er færdig ,Ikke noget særligt ,Halstørklæde efter ønske fra min svigersøn som havde mistet det første jeg strikkede til ham .Der skal lige hæftes et par ender og så er det færdigt .
 Min tid går lige nu med at læse --skal til eksamen 16 marts så der er noget at se frem til .

2 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Hvor er det nogle fine "kloge ord" du har lavet.
Halstørklæder er der altid brug for, især de bløde og varme af slagsen og dit ser ud til at være begge dele.
Held og lykke med din eksamen.

Helle sagde ...

Tak skal du ha :-)

Populære indlæg