Faste læsere

mandag den 16. september 2013

 Ollie mit yngste barnebarn blev 2 år den 9 september og højeste ønske var cykel --så vi fandt en fin blå af slagsen og han var lykkelig .Morfar synes nu det var lidt svært at justere den sadel med Ollie på --Men det gik da
 Mit computerhjørne her i stuen er færdig --og jeg elsker det --plads til alle de ting man lige skal bruge og god siddeplads ved computeren ( når man er arbejdsløs skal der søges en del på computeren )Jeg fik også fundet alle de dejlige strikkebøger frem jeg har så de er lige ved hånden.
 Et gammelt projekt er taget op --eller rettere startet forfra ,jeg havde faktisk strikket startstykket til Kringle fra Annette Danielsens bog Strik i stor stil , men farverne var ikke helt det jeg ville --så forfra ,og nu er det fint . Hmm der skal så lige hæftes et par hundrede ender , men sådan er det .
Ollie og Emma ville i skoven og det kom de --Tror aldrig de har været her uden at smutte en tur derned --Dejligt med natur i" baghaven"

1 kommentar:

Lone sagde ...

Jeg har på din blog set en Swing Swagger du strikkede i 2010 i blå/hvid.

Jeg har bestilt bogen hjem, dog ikke fået den endnu, og vil forfærdelig gerne vide, hvor meget garn der går til modellen i en str Large.
Var det noget du kan hjælpe mig med?
Jeg er på ferie så en mail, ville være kanon!
charmetrolden03@gmail.com

Populære indlæg