Faste læsere

søndag den 28. oktober 2012

 Lise kom på kort visit og havde den søde lille kurv med til mig ---med dejlig the ,de skønne fugle hun har skåret og det sødeste lille glas med hæklet top --- i min farve --1000 tak Lise det er så hyggeligt at få noget andre laver . De små fugle skal op og hænge i mine vinduer .
Banditten her var på besøg for et par weekender siden , Ollie mit yngste barnebarn . Min datter synes vi skulle nyde ham lidt uden storebror --super ide Grya ;-) vi nød ham i fulde drag og han er så fantastisk den lille svensker ;-)

3 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Sikke en skøn gave og te kan man altid bruge.
Dit barnebarn er da ikke til at stå for.

Uldbegavet sagde ...

Jeg har forsøgt at sende en kommentar, men er blevet kastet af 4 gange. Kan du ikke deaktivere din kommentarmoderation, så det bliver lidt nemmere for os at lægge kommentarer?

Lise Halager sagde ...

Vær glad for din farve ikke er lilla, for så havde du nok ikke fået en hilsen :D
Hvor bliver de drenge bare store alt for hurtigt!

Håber vi snart ses igen.
Knus

Populære indlæg