Faste læsere

torsdag den 29. marts 2012

Jeg Glæder mig

Nu kan JEG nemlig komme på messe ;-)
det sker i Roskilde -- kommene Weekend ,messen plejer ikke
at være så stor men jeg ved der kommer nogen forretninger jeg glæder mig til .
Blandt andet Sy og Rens fra Sorø ---Så det var jo nærliggende at skrive til hende om hun kunne tage Fie --Den nye søde pigetrøje fra design club med + garn ---det er en supersød trøje og har jo 2 søde piger (børnebørn) der vil være yndige i den og hun tar det da med ;-)
Så jeg kender mit første indkøb .
Jeg tager afsted sammen med min datter Sara som vi plejer og vi plejer at hygge os ganske gevaldigt ;-)
Masser af nye input både på patchwork og strik ---Så jeg glæder mig

1 kommentar:

Uldbegavet sagde ...

Det var da dejligt, at du nu også har mulighed for at komme på messe. Jeg håber du og din datter får en rigtig god tur.

Populære indlæg