Faste læsere

mandag den 30. januar 2012

Sokker Sokker

ja jeg havde ikke noget strømpegarn --mente jeg så jeg fik fyldt mine kurve op --Jeg er nemlig i mangel på strømper. For et par år siden strikkede jeg rigtig mange strømper og mente faktisk jeg havde til mange år frem----men men jeg har 1--måske 2 tyndslidte tilbage så jeg må igang .



de første 3 par er klar (ja og 2-3 enlige !!) ja tænk jeg kunne ikke rigtig huske hvor mange masker jeg brugte så en var for stor en anden lige lille nok ,men nu tror jeg jeg er der .Jeg er bedst til opal garnet --erfaring med flere forskellige slags strømpegarn --har vist at det er mest holdbart --så det er det der er købt . Det sjoveste er de 10 nøgler jeg har købt billigt uden banderole (er opal alt sammen) der ved jeg ikke hvordan de kommer til at se ud ;-)


Jeg er tilmeld sokke kal hos Webstrik så mon ikke jeg får lavet lidt ;-)




4 kommentarer:

Lis sagde ...

Det er jeg sikker på du gør. Jeg er også meldt til og helt bidt af at strikke strømper og finde mønstre og modeller. Spændende at se dine også.

Kh. Lis

Uldbegavet sagde ...

God fornøjelse med sokkeriet, der er nok at tage fat på.

EnHeberg sagde ...

Uhh et par lækre kurve. Det klør helt i fingrene, bare jeg kikker på billederne. Opal er rigtig lækkert. Hvor har du mon købt det?

Lise Halager sagde ...

Hvordan var det lige med de strømper...?

Griner. De sidste par af mine fra den gang er Mikkel ved at slide op nu. Jeg kommer ikke i gang foreløbig, selvom drengene rigtig gerne vil ha det. Men pøj pøj med strikkeriet - jeg ved jo hvor stærkt der går hos dig, når du først kommer i gang er du ikke til at stoppe igen.

Stor knuzzer.

Populære indlæg