Faste læsere

tirsdag den 22. november 2011

Jeg Syr





Først reklame for dagens udsendelse af BS og Basserne 2 hvor min superseje datter er med.



Kommer i aften 21 på TV2--- Se med





Så har jeg leget med Crazy patchwork og derefter syet punge af det --Og jeg er ret vild med det. Elsker alle de fine sømme og farver man kan mixe.








Sådan nogen almindelige nogen her med lynlås i midten troede jeg ikke jeg kunne lave pænt ---men se så her --vel og mærke første forsøg -- jeg er nød til at sige at for mig er det de skønne lynlåse i metermål der gør det nemt --jeg har aldrig været god til de lynlåse ,enten buler de eller ligger skævt osv ,men sådan er det ikke her . ;-)



Ellers er det hemmeligt det jeg laver --til den kreative julekalender --så det må i vente med at se ;-)








3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er der en grund til det øverste billede er af mølholm mor ? Og overskriften er jeg syr ? Hehe hvor er de mega fede de der punge ting lign ? Er der en til mig ;) kys fra maria (datteren)

Uldbegavet sagde ...

Hvor er det nogle fine ting du laver. Jeg kan desværre ikke sy, men ville ønske jeg kunne, når jeg ser sådan nogle flotte ting.

Helle Mikkelsen sagde ...

Så selvfølgelig udsendelse og hvor er din datter god til at ride, hun havde en fantastisk holdning på hesten, kunne godt se hun har redet før. Jeg havde også hest som ung og red uden sadel, jeg kan nu godt ind imellem savne det at have hest og bare ride en tur ud i naturen. Men det tager tid og det har jeg ikke. Hvor er du dygtig til at sy, det er flotte ting du får lavet ;o)

Populære indlæg