Faste læsere

søndag den 15. maj 2011

Sjal og Give Away

En tur i skoven med hende her gav mig en ide` Emma er bare supertræt ;-)




Jeg fik lidt ekstra garn fra Rasmilla til endnu et par sjaler /tørklæder og er da igang med en 2èr.


Det kunne være sjovt at se hvilke farver du ville vælge






Jeg har denne gang valgt Lys lilla og Råhvid ---Fint.




GIVE AWAY







Så jeg har bestemt at give 3 sæt --Sjalssæt væk til de heldige




Det vil sige 2 nøgler Rasmillas yndlingsgarn efter eget valg og opskrift






Reglerne er meget enkle :




Skriv en kommentar her , du behøver ikke være fast læser bare der er en email så




du kan kontaktes.




Du er velkommen til at linke og låne billeder men er ikke et krav .




Alle kommentarer får 1 stemme




Jeg trækker de 3 vindere den første weekend i juni













40 kommentarer:

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Jamen jeg skal da være med her - og så vil jeg bare lige sige at jeg er vild med din lille hund ;-)

Anonym sagde ...

tja, det er rigtig svært - har selv siddet og kigget farver hos Rasmilla, fordi jeg gerne vil lave et sjal. Hmm, men jeg tror nu jeg villle vælge den turkise med en grå eller grøn - noget med knald på. Eller, lilla / grøn, eller lyseblå / råhvid eller, eller ... kombinationerne er uendelig og lysten ligeså, men der må være en grænse for hvormange sjaler jeg kan bruge. Mange hilsener Charlottej05 (@)hotmail.com

Merete sagde ...

Jeg skal da helt sikkert være med her. Jeg vil vælge ribsfarve og den råhvide.

Charlotte T sagde ...

Nøj, det vil jeg da gerne vinde...
mvh
Charlotte T
sigilinde2000@yahoo.com

Fríða sagde ...

sikke en god idé, og jeg vil da også meget gerne være med. tror jeg nok ville vælge den mörke lilla sammen med den sarte isblå.
kh.fra Island
Frida

Pia sagde ...

Jamen jeg ville vælge den lyse rosa og den lyse lilla/lavendel til et smukt sommersjal ;-)
super præmie, i øvrigt

Anonym sagde ...

Jamen jeg vil da også gerne være med. Jeg har købt til 2 sjaler det som er på opskriften i 3 farver og er ved at strikke et i lys lilla med m. lilla stiber.Dit det grå/ribs er også flot.
Pia ptjensen@stofanet.dk

Tineke sagde ...

Uh, mig mig :)

Den blomme / lysegrå er lige mig.

Kirsten sagde ...

Det er et rigtig sødt sjal og jeg vil gerne lege med :-)
Isblå/råhvid ville være fint - eller lys lilla og mørk lilla.

Lea sagde ...

Mosgrøn og creme til mig. Nusser lille hund du har.

Frujensensunikum sagde ...

Sikke en god ide med sådan en lille farvegætte leg - jeg ville nok vælge den lækre blomme med lys lilla eller råhvid - men grøn og råhvid ville jo også være flot.....
Jeg er helt sikkert med på legen ;-))

Emma ER bedårende og meget træt.

Kh Jane

Anonym sagde ...

Hej Helle! Som før nævnt, er jeg vild med dit sjal i KUN 2 farver, - og vil da rigtig gerne eje ét selv:-))) Jeg ville blandt andet vælge sand/kakao. Og så er man jo nød til at lave sig nogle flere kombinationer der kan matche garderoben, ikk??!! Strikkeknus fra hellesa2009@hotmail.com

Merete sagde ...

Jeg synes den lysegrønne er vældig fin.. og jeg ville sætte den sammen med.... det ved jeg ikke! en af de lyse farver kunne være fin.
Bare ikke de pinke ( hedder det det?) blå eller lilla!
Hilsen
Merete
mqhove@hotmail.com

EnHeberg sagde ...

Jeg ville nok vælge petrol og grøn eller grøn og lyslilla. I første omgang vælger jeg at deltage. Kh Louise

Garn, hund & kat sagde ...

hvis farverne gengives korrekt os mig og jeg har set rigitgt så ville jeg vælge lilla og grå.

I øvrigt en herlig idé du har fået :-)

Er jeg en af de heldige så får jeg tralvt med pindene *G*

Jane sagde ...

Jeg ville vælge lysblå og råhvid :-)

Fantastisk præmie! Krydser fingre for at jeg er en af de heldige :-))

Pernille sagde ...

Sikke da en fin gave, jeg vil elske at prøve at strikke med garnet. Jeg krydser hvad krydses kan. :)

Basse Bufas sagde ...

Uha det var da godt jeg fandt dig. Rasmilla garn er bare så lækkert, så det ville da være super dejligt at vinde.
Tina:-)

Birthe sagde ...

Åh når jeg ser billeder af skønne Emma, kan jeg næsten ikke vente til lille Ludvig er stor nok til at flytte hjem til os :-))
Til sjalet ville jeg vælge blomme / råhvid eller grå . I øvrigt er "tinas" sjal rigtig smukt og mønstret har jeg lige modtaget fra rasmilla , så det skal helt sikkert på pindene ....

Laura sagde ...

Sjalet er for længst røget på to-do-listen, så jeg vil supergerne være med. Jeg tror bly og lys blomme ville fungere godt.
lauramors@gmail.com

Charlotte sagde ...

Det ene skønne sjal efter det andet kommer af dine pinde...

Er vild med sjalet, som på et tidspunkt skal strikkes,-)

Synes farverne sand/kakao eller råhvid/lyseblå

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Flot flot giv away. Hvis jeg skulle være heldig ville der komme et sjal i råhvid og forårsgrøn af mine pinde.

Bente sagde ...

Jeg er helt vild med dine Rasmillaer og vil da gerne deltage. Jeg er ikke blogger endnu, men læser gerne indlæg herpå.
Knus Bente (bente.s@pc.dk)

Anonym sagde ...

Hej Hellet.
Jeg er bare vild med din hjemmeside og alle de fine ting du fremstiller.
Jeg ville vælge tørklædet i lilla og råhvid.
K.h. Lis l.amdi@hotmail.com

Lykke sagde ...

Sikke en fornem præmie - jeg er helt klart med :-)

Benedicte sagde ...

Jahhh, os' mig :-) Fornem gave synes jeg (der ville vælge rosa og lys grå). Jeg kan rigtig godt lide dine sjaler med kun to farver.

Hanne, Randers sagde ...

Skønne farver allesammen. Hvis jeg skulle være heldig ville jeg vælge türkis og grå. Dejlig hund du har.

Anonym sagde ...

Hej ...jeg vil da også gerne deltage ...flotte garnfarver ...tror jeg ville vælge lilla eller blomme og hvid , det er svært at vælge ....sød hund forresten ...ja den ser træt ud ... :-)..githa .....githa-larsen@dalbynet.dk

ettej sagde ...

Vil da helt sikkert gerne deltage.
Umm -to blå nuancer eller to grønne nuancer sammen ville sikkert se godt ud.

Strikkefuglen sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med :-)
Mosgrøn og råhvid :-)
Der er mange smukke farver at vælge imellem.

Anonym sagde ...

Fin blog du har.

Vil gerne være med ,-)

vaenget36@mail.dk - Venligst Lone

Anonym sagde ...

Jamen her må jeg da være med. Det er et super flot sjal. Farvekombinationen må være svær at vælge, men noget med gråt og lilla

Anonym sagde ...

Jeg vil da også gerne være med :)
Jeg tror sjalet kunne blive flot i kakao / sand eller i jeansblå / lys gråblå.
Årh hvor er din lille hund dog sød :)
Hilsen Bente Christiansen
bsejberg@mail.dk

Anonym sagde ...

Hej
Jeg vil gerne være med og vælger de grøn for det er jo håbets farve
Hilsen Viviann
johou@mail.dk

Anonym sagde ...

Hej
Jeg vil også gerne være med og grøn er jo håbets farve så den ville jeg vælge

johou@mail.dk

Elsebeth mit-stuff sagde ...

Jeg elsker jo rasmillas garn og opskrifter, så jeg vil meget gerne være med i din giveaway!
Jeg ville nok vælge en mørk tyrkis og sand.
Knus Elsebeth

Anonym sagde ...

Jeg vil da også gerne være med :). Tror sjalet kunne blive flot i Jeans blå/Lys blå grå eller Kakao/lys sand.
Hilsen Bente Sejberg
bsejberg@mail.dk

Ps. Hvor er din hund dog sød !!!

Linda sagde ...

Sad lige og læste de sidste par udgivne indlæg og var lidt misundelig over dit rasmilla sjal - og så dukker der en give away op, yeah....
Uh, hvis jeg vandt, ville jeg nok vælge mørklilla og hysgrønt :o)

Anonym sagde ...

jamen her må jeg da deltage.. og jeg ville helt klart vælge et i lilla farver men det du har lavet Helle er også bare super flot.

knus Linda (jakobsenlinda@yahoo.dk)

REMY.CREDIT sagde ...

Trenger du et lån? Send oss ??en remy.credit111@gmail.com e-post (remy.credit111@gmail.com) remy.credit111@gmail.com Hei Hvordan har du det i dag?? Trenger du et presserende lån nå innen de neste 6 timene uten stress eller forsinkelse REMY. CREDIT er her for å løse alle problemene dine i dag, vi gir lån til 2% rente og send oss ??en e-post nå for det presserende lånet dittSend oss ??en e-post email; remy.credit111@gmail.com (remy.credit111@gmail.com)
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com

Populære indlæg