Faste læsere

tirsdag den 2. november 2010

Swagger

Altså først må jeg lige vise jer dette garn fra Drops --Mega nøgler --jeg kiggede lidt da posten kom med en kasse --jeg mener jeg havde jo kun købt 2 nøgler --Hmmm (grin)
Nå men 2 skønne nøgler dejlig blødt garn --lige nu på tilbud
swaggeren skal se sådan ud når jeg engang er færdig ,dog er mit farvevalg et andet


Lilla skulle det her være --men jeg kan ikke få den lilla frem på billederne Øv
men jeg tror det er fint med LILLA og lys grå --Garn jeg havde liggene --Yeaaa

9 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Den er ualmindelig smuk!
Ha, sikke et godt trick:
Manden spørger: Hvor meget garn har du købt?
Svar: Kun 2 nøgler! 0:)
Gnæk gnæk...

Helle sagde ...

Nemlig Louise --den var god ,og skal huskes (grin)

Lykke sagde ...

hold op en flot jakke, det er jo et helt kunstværk! Glæder mig til at følge din udgave :-)

Hygge-Strik sagde ...

Det er da godt nok nogle store nøgler garn, jeg kan godt forstå at du kikkede en ekstra gang.....jeps Louise hun har da kun købt 2 ngl. garn...hvor er hun fornuftig*smil*

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Hold da op den bliver flot..glæder mig til at følge den og se den færdig..Hvem har lavet den...

Fru Olsen sagde ...

Smuk jakke - glæder mig til at se den færdig.

Fru Olsen sagde ...

Vil du røbe hvor jakken er fra?

Helle sagde ...

Selvføgelig vil jeg det
Den kommer fra en bog der hedder Swing swagger drape
http://www.elounge.com/Pages/ProductDetails.aspx?ProductIndeks=5453753&affiliate=ef03913a
God bog med mange andre gode ideer i
KH
Hellet

Helle sagde ...

Du får lige et nyt link
http://www.amazon.com/Swing-Swagger-Drape-Colors-Australia/dp/193306417X
men ellers er det bare at søge på titel den er nem at finde

Populære indlæg