Faste læsere

fredag den 8. oktober 2010

Kastanien og okideèr

Allerførst vil jeg vise jer --intet mindre end et lille mirakel --mine okide èr .de skyder så det er helt fantastisk ,og det har jeg aldrig oplevet før.De 2 der skyder mest var faktisk nærmest døde ,før jeg plantede dem i disse kugler .Det er små bitte perler der vokser sig store ved hjælp af vand --12 timer og de er som dem i vasen.De kan holde ca 3 md uden at man behøver at vande ---og det virker . Kuglerne i vasen er til afskårne blomster og der er de også fantastiske,en buket holder ca dobbelt så længe .
Nå men hvad laver jeg --Jo jeg er da startet på en af AD nye modeller --i noget superskønt uld/casmere jeg havde liggende ,og en rigtig sød Tunica fra Perlestrik til Jessica ,den er såmen snart færdig.

Og så kom denne fantastiske pakke i dag fra Kastanien --uhmmmm lækkert lækkert,
Flere søde små kit og en god sjat ekstra garn til Drillenisser , Alfer osv,nogen skønne små æblesko blev det også til ---Elsker sådan små projekter indimellem.


Ellers er der stadig meget der skal gøres her --Og nu er der kommet beboer i mit Akvarie
Der kan jeg sidde og nyde i timevis ;-))



1 kommentar:

Fru Olsen sagde ...

Jeg har mange orkidéer, som heldigvis også skyder lige nu, og er meget interesseret i de kugler. Hvor får du dem henne?

Sikke skønne striksager du laver. (Jeg har en strikketaske som give away lige nu, hvis du er interesseret).

Populære indlæg