Faste læsere

søndag den 11. juli 2010

Total Strikkedød men Hækling i stedet

Jeg indrømmer jeg er gået helt død i strik for tiden--Gider ikke simpelthen--så
jeg pauser den lidt med strik.
Til gengæld er jeg blevet helt vild med at hækle ;-))--Ja jeg havde en kort periode sidste år hvor jeg også fik hæklet lidt ,men dennegang er det vist mere alvorligt . Jeg er snart færdig med denne --i en fantastisk farve, dog får den lige lov at ligge her mens det er varmt. Mine fingre synes ikke om det tykke uldgarn i den varme .Nepal Hedder garnet
Men Men så må jeg jo hækle lidt på denne også en Drops model og jeg bruger til den ,det andet nye garn fra drops, Cotton Light. 60% bomuld og 40 % aryl. Jeg er ikke så begejstret for ren Bomuld ,men det her garn er faktisk rigtig lækkert ---Og skal jeg huske at sige til jer--Vildt billigt lige nu.
Er der nogen der kender nogen gode opskrifter så giv mig lige et pip--Synes godt nok ikke der er meget at vælge imellem.

Det er sådan at jeg slet ikke har strikket --Jo lidt ind imellem på Design Club blusen.


Se lige hende her --Mit yngste barnebarn er ved at vokse sig frem til sin første fødselsdag ;-))
Og hun er så sød --Rolig og nem selv på den varme varme dag hvor vi hyggede hele familien
hos min far.
De fleste endte godt nok i børnenes badebasing ------Men det var vist også det bedste sted den dag







1 kommentar:

Unknown sagde ...

Det ser så fint ut. Det er vel det samme hva man gjør, kreativ er du. :))

Populære indlæg