Faste læsere

fredag den 23. juli 2010

Jeg Hækler stadig ----meeeen

Der er dog dukket lyst til strik op igen , Jeg så denne på Tante Grøns side og farverne er bare skønne ,så selv om jeg snart har strikket en hel del af de veste måtte jeg lave den .Jeg er helt syg med de gennemsigtige sodavandsfarver --Lidt irreterende at hun ikke har ulden på sin side så man kunne vælge endnu en ;-))
Men ellers har jeg jo ferie ---Supert ---- Det var det vi ventede på
Så der sker ikke så meget på håndarbejdssiden ,Dog er jeg gået helt bananas med grydelapper.


Har fået lavet disse til mig sel

Og disse --Også til mig selv


Denne som endnu ikke har en makker ,men det kommer ,til min datter der er så glad for gul



Og denne som faktisk var min første i de farver jeg nu lige fik fat i ---Grin
Opskriften er her og man kan også købe garn og opskrift hos Tante Grøn
I morgen kommer alle vores døtre (mine 4 og min mands 2 ) med famile så der bliver knald på
Det glæder jeg mig til
Og i næste uge skal vi et par dage til Jylland ,til Jesperhus med min gamle far og hans søde kone ,
håber lidt jeg kan lokke dem forbi odense --Jeg vil nemlig gerne kigge ind hos hende Tanta Grøn




4 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det er nogle flotte grydelapper du får lavet der.
Jeg kan da godt forstå du ikke kan stå for de farver i din vest,de er rigtig flotte.

Anonym sagde ...

Sjovt nok - sådan nogle grydelapper har jeg også lige lavet og er i gang med endnu et sæt.
Vesten ser flot ud, glæder mig til at se det færdige resultat. ;o)

Mette G. sagde ...

Hold da op. Det er lige før, at jeg kaster mig ud i grydelapper! Og sikken nogle herlige farver til vesten!

Helle sagde ...

Ja Vesten er snart færdig og den skuffer bestemt ikke ;-) Og Mette de grydelapper er bare sjove og rigtig nemme at lave ;-))

Populære indlæg