Faste læsere

søndag den 25. oktober 2009

Ok nu igen

Det er såmen ikke fordi jeg går i selvsving --Men disse baktusser er sjove at lave --Så der er lavet et par stykker mere ---. Her er et rødt----- Det er en gave --Strikket i silke/uld Og et naturfarvet med noro kanter ---Også en gave og også i silke/uld

Denne modtager var faktisk glad for Baktussen (omregnet så det passer en på 2 år )

Jeg var bare lige længe nok om at få taget det billede --Ja ja --Strikket i Merci og kantet med Zauerball Så blødere kan det ikke være.
Alle 3 er lavet her i weekenden ---Min uge har været travl så strik har ikke været med på skemaet.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Disse baktussjalene var superfine. det pyntet veldig opp med duskene og heklekanten. Tror jeg må lage noen slike til julepresanger. :-)

Jeanette sagde ...

Hej :-) Mange tak for mønstret til baktus. Jeg har lavet to og de er det første jeg nogen sinde har lavet på en strikkemaskine. Hordan får du kanterne til at lade være med at rulle så meget, har prøvet at presse men syntes ikke det virker så godt.
Hilsen Jeanette

Helle sagde ...

Velbekommen-- og Jeanette jeg tror det er lidt efter hvilken garn man strikker med --- Men husk ikke for stram maskespænding .Jeg har snart lavet nogen stykker og alle har villigt lade sig presse (jeg har dampstation , men dampstrygejern er også fint).Der har kun været en der drillede --Den mangefarvede --Så den blev trævlet op og strikket igen men på højere spænding --Og det hjalp.

Populære indlæg