Faste læsere

lørdag den 4. april 2009

Lille Ida på Jessica




Det eneste jeg har nået i denne uge er at færdigøre Ida .Det er til gengæld med stor tilfredshed ,den lille trøje er bare sød.

Fakta: Opskrift er fra Design club og opskriften hedder Ida .Den er strikket på p 4 i dobbelt garn , og jeg har brugt håndfarvet garn fra M. Svit, supersoft hedder det .Det håndfarvede har så mange farver i sig det garn og er bare smukt .(tror ikke hun har det mere)

Det originale garn er Duo .(som er købt men bliver sikkert brugt til noget andet).

Ændringer : en enkelt , jeg har lavet 6 små knaphuller i stedet for 4

Om den er Hot --Mon ikke, Jeg er så sikker på begejstring hos Jessica Og min datter , og opskriften bliver slidt op for der skal laves flere af denne trøje --hun vokser jo pigebarnet
Og som i kan se på billedet af Jessica med Ida på er den ikke en snus for stor ---så en til inden længe




8 kommentarer:

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Hej Helle

Hvor e den dog sød, den lille " Ida " trøje.
Og så med lommer...det kan de fleste små jo godt lide :o)

Hilsen Ingrid

Fríða sagde ...

åh, hvor er den LÆKKER!!!
kh.fra Island
Frida

Garn, hund & kat sagde ...

Hvr er den bare sød og lækker, lækker farve. Den må jeg strikke når der en gang igen står garn indkøb på bugettet :-)

hannekludekone sagde ...

Hvor er den sød!
Hilsen
Hanne

Anonym sagde ...

Den er bare så supersød den trøje, og farven er jeg jo vild med - er også igan med ditto model til Michell, mit barnebarn. Jeg tror bestemt også at det er en model der bliver strikket igen og igen

Anja sagde ...

HVor er den bare FLOT.
Det kit skal jeg da vist også have fingerne i på det tidspunkt.

Anonym sagde ...

Ejjjj Mor den er godt nok blevet endnu flottere end jeg troed:o) Jessica kommer til at Elske den:o) mindst ligesaa meget som MIG!! faas den i str stor/gravid Griner;o) flit arbejde Mor. elsker alle de fine kjoler, strikbluser m.m hvilke Jessica jo tydeligt ogsaa gør;o) Tak Mor/Mormor;o)

Jette sagde ...

Hvor er den bare sød, og sikken smuk farve, en rigtig tøsemodel, den skal hun nok blive glad for.

Populære indlæg