Faste læsere

onsdag den 26. marts 2008

Kal 2008 Blå farver

Bare Lige et kort indlæg , er nemlig nået til firkant 15.Sjalet tager form og efter de blå farver er begyndt at komme må jeg sige jeg bedre kan li det.Det er et vildt sjovt strikketøj det her,man kan næsten ikke slippe det.
Fejl-----Ja de findes som før sagt men det er ok.Jeg har aldrig prøvet denne teknik før,så det er fint som det er.Jeg har planlagt et sjal 2 af denne slags og så må jeg jo se at få rettet de fejl der er på dette .
Den eneste bekymring jeg lige har er nok kanten--Kan simpelthen ikke tyde hvordan den skal laves Hmmm

3 kommentarer:

Mariann sagde ...

Hvor ser det flot ud dit sjal, og farverne er fine. Det er altså både godt og skidt, når man sådan skal rundt og kigge ved alle andre, man bliver jo frygteligt fristet :-)

Unknown sagde ...

Det bliver flot i farverne - jeg er osse 'bidt' af mønsteret!

Mariann sagde ...

Jeg har nomineret dig til en Award, du kan læse mere på min blog. Håber du vil lege med :-)

Populære indlæg