Faste læsere

tirsdag den 9. oktober 2012

Lidt til mig

Ja nu er det åbenbart tid igen til en lille udbetaling for reklamer på min blog --og en af disse Tasker skal være min 



Hvilken synes du --1-2 eller 3 --Taskerne er fra  Desigual og super fede 


Klik endelig videre på reklamerne ;-) og smid en kommentar --så kigger jeg ind til dig ;-)

Ellers strikker jeg stadig hemmeligt (teststrik) --og prøver at regne denne ud --havde egentlig købt en lign.men den er ikke hverken i farve eller stil det jeg vil ha, så jeg forsøger mig lidt selv .Og ja det er fra forbrydelsen 3 (bare med sort stribe ) og det skal nok lykkeds på et eller andet tidspunkt ;-)
 --og denne er fra gudrun og gudrun til en vanvittig pris .

7 kommentarer:

ettej sagde ...

Skønne tasker.
Jeg er især vild med nr 2 - den er lige mig. :-)

helle nørr sagde ...

hej
ja jeg vil helt klart også sige nr. 2

helle nørr sagde ...

jeg vil helt klart også sige nr. 2

Ditte Olsen sagde ...

Jeg elsker desigual tasker, har en i samme model som nr. 2 og den er så skøn. Der kan bare være alt i den taske. Den skal have min klare anbefaling :-)

Uldbegavet sagde ...

Jeg tilslutter mig hylekoret og vælger nr. 2.
Forbrydertrøjen er superflot, gid man kunne finde en opskrift et sted.

Mette Thrysøe sagde ...

Jeg stemmer også for nr. 2 :) Men de er rigtig fede alle 3! Det kan da godt være at man skal overveje lidt reklamer :)

Lise Halager sagde ...

Heldige dig :o)
Enig, enig med nr. 2. Sikkert hit med de efterårsfarver.

Populære indlæg