Faste læsere

onsdag den 25. februar 2009

Vendestrik vest igen igen


Nu ligger den der --Vasket og i orden--Parat til Pia i morgen. Endelig færdig , jeg må indrømme gad ikke rigtig mere men --Nu kan jeg tænke på noget nyt .Vesten er fin--Det var mere striber jeg ikke gad--Og 3 stk af samme vest i træk--Hmmm gider det ikke
Fakta om vesten:
Fra Katrinelund ; men med "mine" kanter
Str xl der er forlænget ca 20 masker.
strikket i Sort Kauni og PapegøjeKauni på pind 3½ .
denne vest er strikket med omslag ved vendinger så de små huller ikke opstår.
Indrømmet jeg er altså ikke færdig med vendestrik--Den nye fra Katrinelund i Merci er købt--i en lys lilla og den glæder jeg mig til at komme igang med ;-))
Meeen skal jo snart til messe i Vissenbjerg så der skal ikke startes på så meget.

4 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Glæder mig til at følge vende blusen i lys lilla, jeg er nemlig også lun på at strikke den.:-)

Mariann sagde ...

Hvor er den flot din vest.
Jeg har også den lille bog om vendestrik, men er ikke kommet i gang endnu :-)

Anonym sagde ...

Den er vildt flot jeg har lånt bogen og er igang men hvor mange masker strikker du med og hvor mange strikker du op før du vender? Min ser anderledes ud så jeg må gøre noget forkert?

Håber du kan hjælpe mig lidt

venlig hilsen Diana

Anonym sagde ...

nå ja min mail er mosterskuffert@hotmail.dk

og min blog er: www.mosterskuffert.blogspot.dk

Populære indlæg