Faste læsere

lørdag den 14. februar 2009

UGLER til Jessica


Ja jeg har strikket Ugler ,Har jo set dem allevegne men det er mest engelske opskrifter der er lavet med disse charmerende fugle, og det duer jeg ikke til. Så jeg tænkte måske jeg kunne overføre dem til en lille Tunika til Jessica--Og det synes jeg er gået fint.

Jeg haavde så mange små knapper fra engang jeg købte nogen lykkeposer--Og de kunne bruges her. De er ikke helt ens men det gør ikke noget.


Fakta om Tunikaen

Jeg har brugt 2 nøgler Smart --36 små knapper Og den er strikket på pind 4.

Opskrift er der ikke nogen af--Den er i hovedet. Men jeg er helt tilfreds.
Som i kan se har jeg sat et billede ind af Jessica med vesten på --Og den bragte begejstring--Den blev krammet noget inden jeg fik lov at gi hende den på.Sjovt at så små børn har en mening om tøj--GG

Så har jeg købt lidt alligevel----Min lokale garnpusher-(man kan bare la være med at kigge) Havde denne skønne lille trøje i sin udstilling--I pink--Den kan jeg rigtig godt li.Så jeg gik ind og kiggede lidt ,og da jeg så denne fantastiske Orange (den kommer ikke til sin ret her)var tvivlen væk--Den er på pindene . Det er desuden skønt blødt garn og bare 4 nøgler til 96 kr ialt gør det .

Så er der noget ved det Ikke ;-))


9 kommentarer:

Pernille sagde ...

Hvor er din ugler fin, jeg er helt vild med de forskellige knapper! Det bliver spændende at se dig forvandle det smukke garn, sikke en dejlig farve. :o)

Jane sagde ...

Sikke sød uglevest og fin ide med knapperne, det ser meget sødt ud.

Anonym sagde ...

helt enig med de to øvrige...og enig med dig i, at opskrifter på engelsk ikke er det sjoveste..jeg har selv tænkt om de ugler dog ikke kunne omsættet til en dansk opskrift :-) men nu holder jeg mig lige til vendevesten lidt endnu
:-)

marianne sagde ...

Hvor er den bare sød, den er der en der bliver glad for. God weekend.

Anonym sagde ...

Den er virkelig blevet god den lille uglevest - god ide med den ekstra ugle

Helle sagde ...

tak skal i ha --Hun er også sød med den på.Den ekstra ugle var fordi jeg ved hun ellers ville hive i kanten for at se knapperne--Nu piller hun bare på den på maven--Man kender vel sit barnebarn --Grin

Anonym sagde ...

Smiler og er en stolt mor til Jessica. og stolt af min Mor Helle. Jessica er saa vild med sin nye fine ugle tunika at hun ikke ville have den af her til aften. hun laa endda og puttede med den paa sofaen til hun skulle i seng:-) Har bare den sejeste Mor og Jessica har den sejeste mormor:-) tusind tak mor:-)

Helle sagde ...

Hmmm måske lidt varm at sove med ;-))
Knus til jer 2

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Hvor er hun bare kær, Jessica :o) og meget sød i sin nye fine uglevest
Hilsen Ingrid

Populære indlæg