Faste læsere

mandag den 15. august 2011

Første filtede taske

Ja jeg har strikket og filted en Taske og en pung

Pungen alene --opskrift uden garn kan købes her hun har også mange andre fine ting.





Opskriften på Tasken er ganske gratis og findes her ---kig på raverly der er mange fine ;-) Der linker hun også til




Til sættet her har jeg brugt 3 nøgler sort Lima fra Drops og 2 nøgler grå . De er strikket på pind 4½ og derefter "valket" tror jeg det hedder på 40 grader i vaskemaskinen.

De er søde og jo dem kommer jeg til at bruge ;-)







7 kommentarer:

Fru Olsen sagde ...

De er rigtig fine.

Anonym sagde ...

Supersødt sæt!! Er vild med den lidt buttede facon. Kan nu kun finde opskrift til pungen MED garn.. var det mon dét du mente?
Mange venlige hilsner Helle

Helle sagde ...

Nej UDEN garn --Kig allersidst på siden med tasker --der står opskrifter til sidst og så er den billede 2 du skal trykke ind ;-)koster 30 kr

Anonym sagde ...

Mange tak Helle:-) Så er der mulighed for at få brugt nogle rester... og vi kan vist godt bruge indtil flere af slagsen. Den er bare så sød! Jeg tænker også til små venindegaver til jul:-) Fortsat god dag og mange hilsner Helle

Helvigs strikkehjørne sagde ...

De er rigtig flotte..må vist lige ind og kikke.;)

Kludemutter sagde ...

Hvor er de fine.

Yt

Madam Munch sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

Populære indlæg