Faste læsere

fredag den 1. oktober 2010

AD Dag

Ja det er altså ikke fordi jeg har tid til det ---eller mangler noget at lave ---Næ nej,jeg er igang med mange ting ;-)) Nisser fra kastaniestrik --i Holst garn (hvordan de bliver ved jeg ikke helt endnu ,men søde er de altså). Honey fra Helga Isagers nye hæfte --den er jeg bare vild med ,min er bare i grå farver
Sidst men ikke mindst er Rasmillas nye børnetrøje på pindene i en drengemodel --den er bare super .

Så da Strik en stund havnede her i dag ,var det lige før jeg opgav ;-))

De skønneste modeller vrimlede ud ,der var kun en enkelt, ej 2 der ikke lige er mig , så det var jo godt --Eller jeg må vist hellere sige skidt ---


For disse 2 er da super super skønne , Den sarte grønne er bare fantastisk i alt sin Enkelthed.
Modellen hedder Overblik --som om --altså ;-0
Den smukke grå hedder Nostalgi

Disse er også med i opløbet --Især den hvide bluse, Stilhed
Men trøjen " MIG " kommer herfra også --ingen tvivl om det
Så hvordan jeg skal nå de modeller + dem der ikke lige er nævnt + alt det andet , Ja det ved jeg altså ikke .
MEN BOGEN KAN KLART ANBEFALES TIL ALLE ---DEN ER ALLE PENGENE VÆRD



3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ja, her var mye lekkert. Du får bare skynde deg å strikke noe ferdig slik at du kan tillate deg å begynne på en ny model. :))

Fríða sagde ...

åh, sikke lækkerier! både dem du har gang i og dem du drömmer om.
kh.fra Island
Frida

Kludemutter sagde ...

Sikke nogle fine ting du har på pindene.
Man skal holde sig selv i nakke for ikke straks at gå i gang med noget fra den nye bog ,)

Yt

Populære indlæg