Faste læsere

tirsdag den 3. december 2013

forfra igen igen

Først må jeg lige vise jer min pakkekalender 
 24 små poser øko the i alle smagsvariationer --ummm superlækkert.
 2 nye theæg --af den moderne slags --lavet i silikone og porselæn --lige til opvaskemaskinen ,det kan jeg li ;-) og ja jeg har selv købt kalenderen ;-)
 Jeg læser jo stadig til kostvejleder og undervejs bliver man bevist om de unoder man selv har ,en af mine er Chai the --den usunde slags med alt for meget sukker ,så den skal ud .Det underlige er at jeg altid har elsket the , i alle afskygninger , og bare med mælk --ikke sukker --så hvorfor pokker jeg ligepludselig skal ha sødet min the ???? ved jeg ikke .Men kan man vænne sig til sukker på den måde kan man også vænne sig af igen --Basta.
 Derfor min kalender --24 dage uden thaithe og med masser af smag i god the + jeg så kan finde et par ynglingstheer . Jeg er ret sikker på at min smag ændrede sig da jeg stoppede med at ryge .
 På strikkefronten starter jeg igen og igen på den ponco Tempelblomst.
Ikke at jeg ikke kan finde ud af den ,men den først grønne har jeg droppet ,den blev alt for tung --ikke det jeg havde tænkt ,så nu bliver den strikket i 2 tråde Højlandsgarn og det er meget bedre . En koksgrå er også startet op --meeeen den strikkes der kun på i dagslys .
 Så fik jeg et sødt lys af min yngste datter Maria --Adventgave sagde hun --men en kærlg remse er det .

3 kommentarer:

Merete sagde ...

Sikke en god ide med den kalender. Altid godt med en kop god te, evt. sammen med strikketøjet

Uldbegavet sagde ...

En god kop te er bare så lækkert og der findes mange skønne teer. Hvis du godt kan lide de søde teer, kan jeg anbefale den te der hedder cool mint. Sweet chili eller sweet chai eller måske choko chili fra yogi te er også gode, eller hvad med en julete?

Anonym sagde ...

du mangler de sidste 3 gaver fra mig ;) og bulldoggen

kys fra din yngste

Populære indlæg