Faste læsere

lørdag den 27. februar 2016

Der sker da lidt

 Ikke helt så meget strik ,mine hænder vil ikke være med der .Så jeg syer ,lige nu helst kjoler ;-)
 Gerne farverige og lidt anderledes.

Har lært at tilpasse et mønster så det passer mig ,og det er dejligt .Synes en glad kjole er meget værd ,men vigtigere er at den sidder pænt .

Ellers strikker jeg klude ;-) Karklude ,i alle mulige mønstre .
Mest til mig ,og til værtindegaver .Det er små overskuelige projekter ,nogen på lidt tykkere pinde andre på tynde ,dog alle 100 % bomuld .
Det der med at lægge strik helt væk ......Ja det kan jeg altså ikke

7 kommentarer:

Fríða sagde ...

wow, sikke nogle dejlige kjoler du laver! jeg kan ikke sy, har ikke engang en symaskine, så jeg kan ikke göre dig kunsten efter. men, hvor ville jeg dog önske at man kunne köbe noget lignende i butikker.
kh.fra Island
Frida

Helle sagde ...

1000 Tak Frida ,sådan havde jeg det også. Man kan købe Margot og Du milde kjoler ,men prisen er vild .Så jeg bestemte mig for at sy dem selv .Og jeg elsker mine kjoler (der er mange flere ) ;-)

Merete sagde ...

Du er godt nok god til det med at sy kjoler. Den ene er mere flot end den anden.
Og det er også dejligt at hører fra dig igen.

Helle sagde ...

Tak Merete for begge dele ��

Anonym sagde ...

Hej. Jeg har lagt en kommentar til et af dine indlæg fra 29-3-2010 Måske har du i mellemtiden fundet ud sf navnet ellers .... bedre sent end aldrig ;0)

Unknown sagde ...

Plenty Thingz is een e-commerce website, hier kun je elk product vinden. Spin, wiebel en race; het kan allemaal met onze kinderauto! Deze wiebelende auto houdt je kind actief en ontwikkelt zijn evenwichts- en coördinatievaardigheden tijdens het spelen. Ubbink beeld van een witte zwaan voor in de vijverornament Gemaakt van duurzaam kunststof.

ركن الامثل sagde ...



شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة كشف تسربات المياه بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف
شركة تسليك مجارى بالخبر
شركة تنظيف سجاد بالجبيل

شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تنظيف مجالس وكنب بالدمام والخبر
شركة تسليك مجارى بالدمام
معلم دهانات ابواب خشب بالدمام
شركة ترميم ودهانات منازل بالدمام والخبر

Populære indlæg