Faste læsere

lørdag den 15. september 2012

Så starter vi igen

Ja sommeren er væk --sådan føles det i dag --Koldt og blæsene --ØV
Det har ellers været en dejlig en af slagsen --Travl men dejlig .
Vi holdt vores Kobberbryllup på den varmeste dag /aften --Det kunne ikke være bedre planlagt ;-) 18 august.
 En superdejlig Dag /aften havde vi --helt i vores ånd --med mennesker vi skatter højt omkring os.

Håndarbejde er det ikke blevet til noget særligt af .Lidt broderi i hånden --lidt småstrik --Tiden har ikke været til de ting.

Men nu er det hverdag igen --og der dukker ting op der må prøves ;-) Har købt bogen strik i stor stil --Er dog ikke kommet men der et par gode tror jeg .

Men først lige et par teststrikkede ting der skal være færdig --2 skønne børnemodeller --men mere om det når det når så langt .

PS --ER stadig helt røgfri --og vedbliver med at være det . Damper stadig på min pind og elsker det ;-)

3 kommentarer:

Mariann sagde ...

Hvor er det flot at du stadig er røgfri. Har desværre ikke held med, at overtale manden til at give det et forsøg ��

Helle sagde ...

Synd Mariann --det er vejen frem --mange penge at spare og sundheden ikke at forglemme .På min arbejdsplads i min afdeling har vi 1 ryger tilbage -- 8 er på damp nu og 11 er ikke rygere ;-)startede vel med 15-16 rygere

Uldbegavet sagde ...

Hjertelig tillykke med kobber brylluppet. Jeg håber I havde en god dag.
Fantastisk godt gået, at du stadig er røgfri. Jeg er røgfri på 17. år og det er det bedste jeg har gjort for mig selv.

Populære indlæg