Faste læsere

torsdag den 17. september 2009

IDA

Så kom Dagen----16/9 --2009 -- kl 0043 --- Lille Idas fødselsdag.
Hun vejer 3250 og er 49 cm lang. Jeg var med fra fødslens start og alt er bare gået helt som det skulle.En fantastisk oplevelse at få lov til at modtage sit barnebarn --Det kan simpelthen ikke beskrives.Billederne her er fra kort tid efter fødslen --og hun er fin uden mærker .Navlestrengen fik jeg lov at klippe og ja selv nu kan jeg få "våde" øjne .

I dag skal jeg ned og hente mor og barn --Så bliver det spændene hvad Jessica siger til sin lillesøster --Men jeg er ikke i tvivl om hun bliver er god Storesøster

9 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Åh, sikke en yndig lille pige. Et STORT tillykke til dig med det nye barnebarn og til Idas forældre.
Det må være så stort at være med til sit barnebarns fødsel.

Anonym sagde ...

hjertelig tillykke med det lille vidunder - selvfølgelig bliver Jessica en super storesøster - hun er jo en super pige - ikke noget at sige til at du at rørt - det må have været en STOR oplevelse at være med - god vind til jer alle fremover også. kh Elin

Birthe sagde ...

Sikken smuk lille pige , det er stort at få sådan en oplevelse ( var selv med til fødslen af mit 1 barnebarn ) ... stort tillykke herfra

Fríða sagde ...

åååhhh Helle! hvor vidunderligt, til lykke, til lykke! jeg kan næsten dufte hende gennem skærmen.
kh.fra Island
Frida

www.signes-sysler.dk sagde ...

Rigtig hjertelig tillykke med barnebarnet. Hvor er hun fin.

Mariann sagde ...

Også et stort TILLYKKE herfra, hun er bare yndig !

Unknown sagde ...

Heldige deg. lykke til med barne barnet. :-)

annestuds sagde ...

Hvor er hun bare dejlig :-)
Et STORT TILLYKKE !!!
Kh
Anne

Helle sagde ...

1000 Tak for jeres Lykønskninger --Ja hun er dejlig og Oplevelsen har været superintens --Det er en fantastisk gave min datter her har givet mig .Ja jeg er Heldig ---# skønne børnebørn

Populære indlæg