Faste læsere

fredag den 24. maj 2013

København

 En supersød lille cafe i københavn --Mormors ,en blandet landhandel af synsindtryk og smag.
Der havnede vi bla.i går ,mine 2 yngste tøser og jeg ,da vi aftalte at kører ind og se torvehallerne ;-)
 Dette er efter vores besøg derinde ,vi måtte have noget the/kaffe og det fik vi så
 i disse hyggelige lokaler.
 Turen som varede hele dagen var super ,masser af nye indtryk og Strøget er ikke kedeligt.
Søstrene grene blev besøgt ,Disney --min datter købte en duft der duftede af Bambi ???
 Så var vi inde i en butik der forhandlede disse jelly belly --ja jeg har da set dem --aldrig smagt dem --det har jeg nu ;-)   Købte en smule (40 kr) og tænkte egentlig at pigerne kunne få dem hvis det var --men --JEG ER BLEVET FAN --de er så gode.
  Ellers blev vi også  kørt i cykeltaxi --en superoplevelse .Det var vi nød til --parkerings billetten var udløbet en time før (fik ingen bøde)
Turen i torvehallerne var også en oplevelse ---Fik masser af skønne ting med derfra --Tomater store og små ;-) og en masse andre gode grønsager ,Frisk og røget fisk ,Krydderier osv --Har du mulighed så tag der ind .

1 kommentar:

Uldbegavet sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt med sådan en tur og du har fået gode ting med hjem. Jeg har dog heller aldrig smagt jellybeans, men kan gode forestille mig, at de er gode.

Populære indlæg