Faste læsere

fredag den 11. maj 2012

Det Handler om Rya

                                         Model "ugle" men i mine farver.

Min broderimaskine er gået i udu så jeg kaster mig straks over noget andet der har fanget mig --RYA

Jeg har hos Danella bestilt vægtæppet med uglen, men i mine farver .så den bliver helt anderledes at se på. Min bliver i sort-grå-hvid og et par pasteller .Man kan jo sætte det sammen som man vil og de retro/brune/orange farver er ikke mig overhovedet så nu forsøger jeg mig med nogen andre farver.For et vægtæppe i rya vil jeg MEGET gerne ha --Især når jeg selv kan bestemme
 
    " Gule Tern" pudestykke --snart færdigt

 Et pudestykke er ved at være færdig --gule tern hedder det --gult ER bare ikke mig men her er der mest grønt og det er mig ;-)Så puden er ok sammen med de andre puder.--pjat den er faktisk sød
Der røg også et farvekort med til mig --og alle de skønne farver

Mulighederne er jo uendelige --der er så mange fine farver at vælge mellem så alle kan være med .Det er sjovt , nemt , og hyggeligt .På  Danellas side kan du se lidt og hun har stadig billige kits under rya tilbud .Eller hvis du vil noget andet (farver) så skriv til hende (Sussie) hun kan sammensætte ud fra dine ønsker

Rya er jo et superhyggeligt håndarbejde der desværre er ved at gå helt i glemmebogen --men ikke her


På søndag sætter min datter og jeg hver en Give away igang med Rya --Så hold dig til -- Det kunne jo være du også blev lidt bidt ;-) Og Var heldig ;-)

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Rya har jeg ikke lavet siden jeg gik i skole. Kan huske jeg tegnede et hestehoved og lavede en ryapude med det motiv. Hesten var grim, men det var sjovt at lave puden.

Måske skulle jeg prøve igen en dag? Det ser jo vildt fedt ud; det du laver!!!

Lise Halager sagde ...

Ej hvad er der nu med din maskine...?
Måske den har overtaget sygdomme fra min - den kører som den skal nu (håber det fortsætter)

Ser spændende ud med rya. Har aldrig prøvet - og du skal ikke lokke, for jeg har så rigelig andet lige nu :D

Ha en dejlig weekend.

Knus

Populære indlæg