Faste læsere

onsdag den 11. januar 2012

Så kom jeg igang

Jeg deltager nemlig i Hanne`s Månedstæppe



Jeg er absolut nybegynder i patchwork --tror ikke rigtig mine bolde tæller her --men jeg går frisk til den ;-)


Nååå men min datter Sara har hjulpet mig i dag med disse 2 --skal bare sy dem sammen . Der er 6 blokke i Jan ,så kommer der en ny pakke osv osv --Det ender __håber jeg ___ med et tæppe i skønne farver.Jeg er glad for min datters hjælp --ellers tror jeg ikke jeg blev færdig i år . Det sværeste er at klippe og holde styr på alle de små dele ,derfor har jeg anskaffet mig et par plader så det er til at overskue.Hen af vejen skal jeg selv for jeg har givet min datter et tæppe også --så er det sjovere --for de bliver absolut ikke ens --den eneste røde tråd i mit tæppe ,er grønne tage på alle husene ;-)



2 kommentarer:

Lis sagde ...

Nej der er flere røde tråde for det som skal samle billedet tilsidst er den sorte baggrund.
Flotte huse du har fået lavet. God fornøjelse med at sy sammen.

kh. Lis

Mariann sagde ...

Hej Helle,
det kunne jeg slet ikke klare at se :-) Nu sidder jeg her, og bakser med det, for at blive færdig, så jeg er klar når den næste pakke kommer :-)
Dine huse er rigtig flotte !
(har du været inde på Facebook og kigge, der er lavet en gruppe,for dem der syer tæppet :-)

Populære indlæg