Faste læsere

onsdag den 7. september 2011

Det gik Heller Ikke

En pakke kom i dag fra sommerfuglen, 2 bundter duo og opskriften på rilleponcho ;-) Fra Design club
Den opskrift har jeg længe gerne ville ha --men ikke garnet (dyrt når man har masser liggene)
Så jeg bestilte simpelthen til børneponchoen 1 bundt orange og et bundt rødt ,som altså skal bruges til en Ø fra Annette Danielsens bog, det grå har jeg ,så nu kan jeg komme igang med den ;-)og det er vel ok når man bare betaler for opskriften ---og Ja Tvinni eller Duo kan være hip som hap


Jeg er jo ellers igang med en anden Ø ---i mit genbrugsgarn ,og det bliver det igen ,genbrugt altså .Mønsteret bliver skam fint nok ,det passer mig bestemt bare ikke at der kommer de store huller i trøjen .Så jeg er bare ikke god til det mønster --selvom jeg rigtig godt kan li den trøje --Øv




Så nu bliver garnet brugt for 4 gang --Denne gang laver jeg Ponchoen --det kan da ikke gå galt





3 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Det vigtigeste er, at det bliver til noget og så er tiden jo gået med noget :-))

Frujensensunikum sagde ...

Som du siger bestemmer du jo helt selv hvad du vil bruge garn og opskrift til....øen bliver meget lækker i de farver tror jeg.

Øv med den anden ø og mønsteret men nu bliver garnet jo brugt andet sted...jeg har aldrig bemærket Rilleponchoen før...rigtig sød.

kh Jane

EnHeberg sagde ...

Hvad er der mon galt med den ø?
Jeg er også vild med ponchoen. Den har jeg heller ikke set før :) Tak.

Populære indlæg