Faste læsere

torsdag den 31. marts 2011

Dydsmønster Ida Og Emma

Dydsmønster er kommet --Onsdag--men der var besøg af et par børnebørn ;-)så kom faktisk først igang i dag ,Og det har ikke været nemt ,Emma tror garn er til for hende ,men hun er ved at lære at man ikke rører strikketøjet (grin) Desværrer kan jeg ikke få den skønne lyse grønne farve det her garn har med på billedet --det kommer senere.
Ida og Emma hyggede sig helt vildt --De kunne rigtig godt li hinanden .PS min Patchworkbold ligger på gulvet ,den har jeg ikke fået taget billeder af.
Og det er jo dejligt at se at Tankestreg jeg oprindelig lavede til Jessica bliver brugt af Ida nu,og den er stadig supersød--måske jeg skulle lave en mere på et tidspunkt ??

3 kommentarer:

Lis sagde ...

Det er jo også små børn der hygger sig sammen. Din lille hund og barnebarnet. Det har sikkert været sjovt og lærerigt for dem begge.
Det ser spændende ud, dit nye strikketøj, det glæder jeg mig til at se mere af.
Kh. Lis

Lea sagde ...

Emma er jo totalt uimodståelig!!! Dejligt hun er glad for både barnebarn og garn - kvalitetsbevidst lille hund :-)
Glæder mig til at følge Dydsmønsteret - lækker farve du har valgt!

Lea sagde ...

Uimodståelige Emma!!! Dejligt at hun har sans for de gode ting her i livet såsom lækkert garn og søde børn/børnebørn!
Lækker farve du har valgt til Dydsmønsteret - glæder mig til at følge den!

Populære indlæg