Faste læsere

søndag den 6. februar 2011

Anderledes Weekend

Jeg var træt af mit eget rod --Du kender det sikkert ---Strikkekurven --der bare bliver mere og mere fyldt --ja hos mig var det blevet til 2 uoverskuelige kurve ,der så sjusket og triste ud.Så jeg smuttede en tur i Føtex og købte en "bænk"med 3 "kurve" i,den kan lige være der og det ser meget bedre ud .Noget skulle der ske når jeg nu havde tid til overs og ikke kom på dukkekursus denne Weekend.
Patent kom i Onsdags og jeg har fået uventet tid til at starte på den. Jeg er ellers ikke så begejstret for at strikke patent men Falkenbergs måde at strikke patent på er ganske sjov og meget mere overskuelig.


Denne lille Vendevest er i dukkestørrelse --Jeg skulle jo ha været på kursus i denne Weekend men desværrer var det aflyst på grund af sygdom , men vi skal afsted den 26/27 feb i stedet .
Så kan jeg måske nå at sy lidt tøj --til dukken ;-) Jeg var nemlig en tur i stof og stil med min datter i går men mere om det en af dagene. ;-)

4 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Rigtig fin idé med bænken.
Det undrer mig stadig, HF ikke reklamerer for Patent på hjemmesiden. Jeg har "kun" set den hos dig ??
Det er en skøn dukkevest. Havde de noget flot af det nye i Stof og Stil?

Helle sagde ...

Masser af superskønne ting ;-))Louise derfor kommer jeg ikke der så tit (grin) Hanne falkenbergs side er ikke altid opdateret --men patent er da både ved Ficher filt og sommerfuglen

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det ser rigtig godt ud med sådan en bænk til at gemme ting og sager i. Patent af Falkenberg ser også godt ud glæder mig til at se den færdig.

EnHeberg sagde ...

Okay, så lurer jeg der fremover :)
De har også mange lækre ting.
Tak

Populære indlæg