Faste læsere

tirsdag den 22. juni 2010

Bryllup og Vest

Ja så kom den 19 / 6 hvor min søde svigerinde giftede sig igen . Dejlig fest --kan mærke den endnu og et fantastisk flot par Lise og Max. Vi glæder os meget over brylluppet og Lise`s valg og som hun selv sagde --Hun er stadig vores svigerinde (dejligt)


Strik er der ikke så meget af --Jo denne lille vest som var til Jessica ,Skønne farver og et sjovt lille overkommeligt projekt . Den kan ses og købes her. Jeg fandt den hos Hende her og var solgt.
Jeg har gjort det samme og udeladt de små snogninger der oprindeligt er ,jeg synes bestemt ikke det var nødvendigt på den farverige udgave her.
Er den Hot--Ja ifølge Jessica er den superhot og det er jo det der tæller

Der er købt garn til en mere på et tidspunkt pink og hvid ;-))



Ellers er min tavshed nok mere fordi jeg teststikker den sødeste lille ting --Kan selvføgelig ikke fortælle så meget endnu og ved ikke hvornår den kommer i handel,--Men glæd jer der strikker til piger ;-)) Det er en Vinder




Ingen kommentarer:

Populære indlæg