Faste læsere

søndag den 19. juli 2009

Sommer og Masser at lave

Hold da op hvor tiden bare løber --- Det er længe siden jeg har fået opdateret min blog .

Sådan er det vel når sommeren er over os --og weekenderne besat.Hmmm jeg har selv først ferie om 3 uger --sent men ok.
Jeg vil lige starte med lidt Pral----Min Yngste datter fik sit svendebrev og bestod ----Med SÅ gode karakterer --12 i flere opgaver og 10 og nogle enkelte 7 taller---FLOT MARIA
Så er der altså gået meget tid med at finde en "ny" bil til mig, jeg ville ha en lille økonomisk pigebil ,og de er altså lidt svære at finde, når man er kræsen . men jeg har fået denne --En sød lille Fiat --Den er Gul--Meget gul --og den farve er normalt bare IKKE mig, Men her er den faktisk ok og mega praktisk. Den er nem at spotte på størrer parkeringspladser og man bliver bestemt set i trafikken . (grin) Men min "kylling " som den er døbt her er jeg blevet rigtig glad for.


Får jeg strikket lidt -----Ja lidt,--Røg nok ind i en periode hvor lige meget hvad jeg gik igang med fangede det bare ikke i ret lang tid . Men jeg er da på hesten igen.
Gik alle de ting igennem jeg har gemt som "kommene" og faldt over den lille vendetrøje til Jessica , Så den er strikket. Mangler lige at hækle den lille kant men det gør jeg en af dagene.




Jeg havde nemlig bestildt lidt fra tante grøn .
Denneher var nemlig også på " to du" listen og den har jeg kastet mig over med utolig iver. Garnet Fabel ---Er superskønt ,blødt lækkert og kan varmt anbefales . Jeg kigger da lidt på de andre modeller for det er lækkert lækkert . Den oprindelige opskrift bruger alpacaen ,det gør jeg ikke. Jeg havde nemlig 200 g supersoft fra Isager liggene endnu som jeg gerne vil ha brugt.Og det er fint sammen.
Jeg købte som skrevet Fabel hos tante grøn--- Hurtig levering og den fineste pakke med et par opskrifter og silkepapir --ja jeg var solgt , Servicen er bare i top der.





2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Husker godt hvor glad jeg var da den ene sønnen fikk fagbrev, idag har han verksted og mange ansatte.
De er flink ungene. den gule bilen din er flott, en gang ville jeg ha en gul sportsbil det var faktisk en fiat. (hundre år siden) Liker litt personlig vri på bilen jeg. Det er fine ting du lager på bloggen din. ;-)

Angelikas quilts and knits sagde ...

Tillykke med datteren - godt klaret :-)

og tillykke med toesebilen ! Her i Tyskland er postkasserne lige saa gule som den, saa naar man parkerer saadan én, skal man lige tjekke at vinduerne er lukket, saa der ikke ligger breve i den, naar man vender tilbage ;-))

Populære indlæg