Faste læsere

tirsdag den 6. januar 2009

Fiona på Jessica

Fin er hun nu i Fiona --Farven er fin til jessica og hun elsker kjoler,dog er det svært at stå på et glat gulv i strømpefødder.

Tilfreds er jeg bestemt med modellen, der er kommet et par rettelser på opskriften men jeg har nok kørt lidt på "gehør". Den er blandt andet lavet lidt vigere ,det synes jeg er bedst til en tumletrold som Jessica. Kanten har fået 5 retriller så bærestykkets mønster" går igen--Symetri i mine øjne.
Fakta:
Opskrift Fiona Købt her
Garn; en rest orange Falkenberguld til striberne og knapt 4 nøgler mørk Lilla merinould fra USA --110m /50 g --Lækkert og rart garn ,blødt og børnevenligt. Jeg har strikket den på en pind 4 , og det meste på rundpind
Jeg er Tilfreds --Det er Jessica og hendes mor også ;-))

12 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Hvor er hun sød lille Jessica og kjolen klær´ hende rigtig godt, en rigtig lille prinsesse.
Kh. Bebiane

Jane sagde ...

Den er superflot til din lille prinsesse.

Bambi72 sagde ...

Aiiii hvor er den kær :-D

Anonym sagde ...

Den er rigtig sød, den må jeg også købe og strikke!
KH Hannekludekone

Christa sagde ...

Chrumphf ;-)) Kan det blive mere charming!!

annestuds sagde ...

Hvor er den dog blevet sød. Og modellen :-)))))
Jeg strikker stadig, men det nu også en str. 4 år, så....
Kh
Anne

Anonym sagde ...

HOLD da op hvor er det bare en dejlige lille pige - og den Fiona klæder hende da helt ekstremt! FED farvekombi!

Jette sagde ...

Hvor er den bare sød, sikken flot farve.

Anonym sagde ...

Jessica er da utrolig sød, og kjolen er jo lige ferfekt til hende - både hvad angår farve og facon - virkelig en superflot kjole der klæder hende så utroligt flot

Angelikas quilts and knits sagde ...

Hvor er den soed, og det er prinsessen selvfoelgelig ogsaa :-)

Anonym sagde ...

Ihh jeg må lige ind og takke for alle de finde ord til Min mor og Jessica´s Mormor..

ikke mindst til Min lille prinsesse.. som helt sikkert føler sig meget særlig og speciel i Mormors strikkede luner...

rigtig flotte billeder iøvrigt mor:-)

Knus og lurehilsner Jessica´s Mor Soffy.

Helle sagde ...

Tak skal i ha for de fine kommentarer ;-))
Men Jessica sælger jo også varen må man sige ;-) Hun er helt igennem en Charmetrold .
KH
Helle

Populære indlæg