Faste læsere

fredag den 12. september 2008

FLS 3 Og rød Kiwi

Ja FLS nr 3 er færdig for længe siden--Jeg ved bare ikke rigtig med de knapper --Kan ikke finde det jeg vil ha,nå men jeg mangler jo heller ikke ligefrem trøjer.Den Lilla med Sukkertøjemønsteret er også fint på vej--der pauser jeg bare lige--For Kiwi er begyndt her--Både i den mindste størrelse (Rød Kiwi må den jo så hedde)Og en voksenstr.til mig.
Endelig kan jeg begynde at bruge og kigge i den skønne bog, Hønsefødder og Gulerødder.


Fordi Jessica fylder 1 år om en uges tid.Hun er ikke en lille lille pige og en str 2 år tror jeg er fint til hende,Vi får se,og derfor skal den selvføgelig være rigtig rød--Det er nemlig en fantastisk farve til hende.
I skal da lige se hvor stor hun er blevet--Billedet er taget i sidste weekend da vi var på tur til Hansaland --Hun havde lige sovet og alt det hår stod ud til alle sider
Ja en DEJLIG Troldeunge










Sidst men ikke mindst--Er vesten fra Strik til din syge moster kommet,det var mit valg i år, i en dejlig mørk lilla --Kan ikke rigtig få farven frem på billedet men jeg lover den er flot.Nu skal den strikkes på en pind 6 såååå det er nok hurtigt gjort.

3 kommentarer:

Jette sagde ...

Hvor er det bare smukke bluser du har strikket, og god med den røde til den lille prinsesse. Og tager hatten af for tempoet du har på, du må have flere trøjer liggende end mig...

Fru Rønne sagde ...

Hvor er de flotte. Får helt lyst til at finde "Hønsefødder og gulerødder" frem,- og kommer i gang

Anonym sagde ...

Hold da op hvor får du produceret mange fls trøjer, de kivi trøjer ser lækre ud - specielt den røde er jeg da lidt skudt i - ikke nogen dårlig ide til en pigetrøje

Populære indlæg