Faste læsere

søndag den 29. juni 2008

Børnebørn og Sjaler

Ja Min far holdte sin årlige sommerhygge og teltet var sat op --Og det var godt---For regn--regn---regn---ØV .Nåede da lige at få et par billeder af mødre og børnebørn inden himlen åbnede sine sluser.
Det er bestemt ikke nemt at få 4 til at "arte" sig på en gang--Men pyt det er nu sjovt alligevel.






Det var meget nemmere med Jessica alene --Hun reagere med sit chamerende smil med det samme hun ser mormors kamera--sjovt --Og sød er hun

Nå lidt om strik----Superkarla "3" herfra--sidste række firkanter og farverne har fordelt sig pænt uden brud på garnet så det kan vist ikke være bedre.Evilla garnet er rart at strikke i så det er bare et ok strikketøj.
Nu er jeg altså blevet ret bidt af det sjalsstrikkeri--(grin) og der er rodet rundt i diverse opskrifter og diagrammer --strikket prøver af det ene og det andet og JEG synes altså ikke det er "bare lige"--Mest fordi de fleste opskrifter jo ikke er Danske--Og du vil måske sige at diagrammer er da nemme--Hmmm jeg kommer vel efter det.Jeg er så godt igang med Isager`s Kraka sjal--Ja det er til at finde ud af--Det lille grønne var bare en prøve--men synes nu alligevel at det er meget sødt så det bliver strikket færdig på et tidspunkt.Det paprikafarvede er det rigtige Isager Mohair --Dejligt garn--Der er ikke noget at komme efter der.Dog strikker jeg sjalet på p 5 da jeg gerne vil ha det er lidt "løsere"
Kraka sjalet er et skønt mønster---Jeg kan nemlig finde ud af det
GRIN


3 kommentarer:

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Hej
Altså tredie Superkarla :o)
Flot er det ...jeg er lige startet på nr. 2, også i Evilla .Det må være fordi det er sjovt at strikke, for der er jo mange andre man også kan strikke. :o)

Mange hilsener
Ingrid
Samsø

Jette sagde ...

Nej, alle de fine sjaler du har gang i, det ser bare super ud...

Anonym sagde ...

Åh ja kraka er et skønt lille nemt mønster - og kønt er det også - og så er det jo fedt at måtte tabe masker med vilje

Populære indlæg