Faste læsere

tirsdag den 18. marts 2008

Kal 2008



Som du kan se ude til højre ,har jeg tilmeldt mig til KAL 2008.Jeg skal strikke en "halsdug" (Tørklæde) og det bliver vildt spændene.Jeg har aldrig prøvet det her før så jeg ved ikke helt hvad jeg skal.

Reglerne kan jeg læse men de passer ikke helt på tørklædet--Når men jeg finder vel ud af det.Jeg har 2 garner på lager som kan bruges

Alpaca/uld fra Marianne Isager i en "lilla" farve--Skønt garn

Tvinni alpacca Også fra Marianne Isager i en Fesen Rosa (ikke yndlingsfarve)

Men jeg har også flere farver i Alpaca fra Drops --råhvid og petrol

Ved ikke lige hvad jeg vælger.Der skal bruges 900 m garn og jeg vil gerne at det bliver alpacca.Vi får se--Opskriften er betalt og jeg må lave et par strikkeprøver.

Det bliver vildt at strikke så mange mønstre---Glæder mig

Og glæder mig til at se hvad ALLE de andre laver

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

Pia sagde ...

Hej Helle,
Har du ikke fået opskriften endnu? - hvis ikke, så send mig lige en mail igen :-)
Knus fra PiaT

Populære indlæg