Faste læsere

fredag den 28. marts 2008

Award

Jeg har modtaget en award --Fra Mariann Hmmmm Tak Mariann

Det varmer altid når man blir Tænkt på.Der er nogle regler omkring dette og de er følgene ;

Nominerede blogge skal nominere 5 personer, som ikke har modtaget prisen. De nominerede blogge skal have et formål. I indlægget om prisen skal der laves et link tilbage til denne blog. De nominerede blogge skal lægge award-logoet på deres blog. Logoet skal linke tilbage til denne blog.

Og ligemeget hvad jeg gør vil den ikke det --Ihhhh

Jeg har så RIGTIG svært ved at vælge 5 -- Da jeg jo kigger meget med på Laaaangt flere :

1 Anne --Hun er det mest hjælpsomme menneske --Og jeg kender hende kun fra Blogverdenen.Men hun laver så mange smukke ting.

2 Elin --Det er lidt sjovt--Vi strikker meget det samme

3 Frida ; Jeg nyder at følge Frida og livet i Island + barnebarnet

4 Kludemutter Uhhh flotte flotte Isager Ting kommer der her ;-))

5 Pia T Hun har sat Kal 2008 igang og lagt vildt meget arbejde i det

Tak Pia --Vi er mange der hygger os med super Karla og Halsduk ;-))

Jeg kunne faktisk NEMT ha fundet mange---Der er skønne----sjove--flotte--spændene---osv

Men dem må i så finde ;-))))

5 kommentarer:

annestuds sagde ...

Kære Helle
Tusind tak for awarden :-)))
Kærlig hilsen
Anne

kludemutter sagde ...

Hej Helle !!
Tak for prisen ;O
Skal nok sende den vidre.
Kh YT.

ElinF, Hinnerup sagde ...

Kære Helle
Tak for prisen, skal nok sende den videre
kh Elin F

ElinF, Hinnerup sagde ...

Kære Helle
Tak for prisen, jeg skal gerne sende den videre
kh ElinF

ElinF, Hinnerup sagde ...

Tak for prisen, jeg vil gerne sende den videre kh Elin F

Populære indlæg